wecontent.ro
Electrocasnice inovatoare si activari cu chefi de renume international la standul Beko de la EuroCucina

Beko, brandul numărul 1 pe piața de electrocasnice din Europa, a găzduit astăzi la standul din cadrul EuroCucina sesiuni speciale de gătit susținute de chef-ul italian Alessandro Borghese (jurat în concursul Junior Masterchef din Italia) și actrița și chef-ul Lisa Faulkner.

În plus, Beko a prezentat gama de produse încorporabile cu tehnologii intuitive și design minimalist, special gândite pentru a le oferi consumatorilor cea mai bună experiență în bucătărie.

Rețetele preparate în premieră de chef-ul Alessandro Borghese au fost gândite în cadrul inițiativei de CSR Beko, ”Eat Like a Pro”, împreună cu Antonia Lizárraga, nutriționistul echipei FC Barcelona.

”Sunt încântat să prezint în premieră aceste noi rețete care să ne ajute să comunicăm importanța unei alimentații sănătoase în cadrul campaniei ”Eat Like a Pro”. În calitate de bucătar, dar și de tată, am fost dintotdeauna un susținător activ al unei alimentații echilibrate, care să includă mâncaruri nutritive și delicioase.”, a declarat Alessandro Borghese.

Campania globală "Eat Like A Pro" își propune să contribuie la combaterea fenomenului global de obezitate infantilă și să îi ajute pe părinți și copii să conștientizeze importanța unei alimentații sănătoase, arătând ceea ce mănâncă eroii lor preferați din echipa FC Barcelona. Pe site-ul campaniei, părinții și copiii pot găsi o varietate de activități distractive, sfaturi de alimentație sănătoasă și rețete care să îi inspire să adopte un stil de viață echilibrat.

În cadrul evenimentului a participat și Zeynep Yalım Uzun, Chief Marketing Officer Arçelik A.Ş, care a abordat subiectul vieții sănătoase în discursul său. Aceasta a explicat cum cele mai recente inovații lansate de Beko sunt menite să inspire consumatorii să adopte o alimentație sănătoasă și a adăugat: ”Dacă trendul actual continuă, numărul copiilor supraponderali sau obezi va ajunge la nivel global la 70 de milioane până în 2025. Obezitatea infantilă este o problemă globală, pe care Beko încearcă să o soluționeze prin tehnologii inovatoare care fac mâncatul sănătos mai accesibil, dar și prin creșterea gradului de conștientizare a problemei în rândul consumatorilor. De la frigidere care mențin fructele și legumele proaspete până la 30 de zile sau gama de electrocasnice mici cu care poți pregăti rapid smoothie-uri delicioase, Beko oferă o gamă variată de electrocasnice care să ajute familiile să mănânce mai sănătos în confortul propriei case.”

Printre produsele Beko prezentate în cadrul EuroCucina se numără o gamă incorporabilă, care integrează tehnologii inovatoare menite să răspundă nevoilor consumatorilor și să îi ajute să se bucure de fiecare moment petrecut în bucătărie.

Dintre acestea menționăm gama de top de combine frigorifice cu tehnologia NeoFrost™ Dual Cooling, cu două sisteme diferite de răcire separate, care mențin un nivel optim de umiditate și păstrează prospețimea alimentelor din frigider, dar care asigură în același timp un mediu uscat în congelator, pentru a preveni acumularea gheții.

Cuptorul cu tehnologia Split&Cook® permite pregătirea a două feluri diferite de mâncare în același timp, cu o diferență de până la 80°C între cele două compartimente și  Fara ca aromele sa se amestece intre ele.

Tehnologia inteligentă HobToHood® sincronizează plita și hota și ajustează automat nivelul optim de ventilație în timpul gătitului, fără niciun efort din partea consumatorilor, pentru a elimina rapid și eficient mirosurile din bucătărie.

Tehnologia AutoDosing integrată în mașinile de spălat vase Beko face spălatul vaselor și mai ușor, întrucât elimină necesitatea adăugării de detergent la fiecare spălare. Cu o singură umplere a compartimentului de detergent, mașina de spălat vase dozează automat cantitatea de detergent necesară la fiecare spălare.

Plita incorporabilă FlameAdjust™ permite ajustarea individuală a temperaturii de gătire pentru fiecare zonă a plitei, cu nouă trepte de temperatură disponibile și funcție de temporizare.

Despre Beko
Beko este liderul pieței de electrocasnice independente din Europa în segmentul de bunuri de folosință îndelungată și al doilea cel mai mare brand de electrocasnice din Europa (decembrie 2016). În același timp, este brandul cu cea mai rapidă creștere pe piața europeană, inca din anul 2000. Produsele Beko sunt folosite de peste 400 de milioane de consumatori din peste 140 de țări. Beko este brandul internațional de electrocasnice al Arçelik Group și Partener Premium Global al echipei de fotbal FC Barcelona.

Beko în România
Beko a intrat în portofoliul Arctic în 2003, la scurt timp după preluarea pachetului majoritar al Arctic de către grupul Arçelik. Brandul s-a lansat pe piața din România printr-o gamă completă de electrocasnice, care se diferențiază prin tehnologiile de ultimă oră pe care le integrează și printr-un design modern de produs. De la subgame de produse special create pentru tinerele familii cu copii (gama Bebeko by Beko, 2005), soluții ingenioase pentru iubitorii de animale (mașina de spălat rufe cu funcția specială PET) sau tehnologia revoluționară cu lumină albastră din gama Beko Smart Blue Line, Beko și-a consolidat poziționarea de brand premium inovator și a devenit una dintre primele mărci de electrocasnice preferate de români.

Pentru mai multe informații despre ”Eat Like A Pro”, vă rugăm să vizitați www.beko.ro/eatlikeapro